Belinda och min röv

Jag såg del 2 av belindas KAMP!!!! Tror att typ alla har sett det och typ alla har en åsikt om det. 
Men alltså.... Jag förstår faktiskt inte programmet. Vad handlar det om? På riktigt,VAD HANDLAR DET OM? 
Belinda flaxar runt och man får för fan inte höra typ nåt av intervjuerna för då suddas rösterna ut och Belinda börjar prata om flax igen. 

Känner mest ett "jaha" och svårt antiklimax inför varje avsnitt. 
Den enda logiska förklaringen jag har (till icke-handlingen) är att hon och Ulf Lundell ska bli vänner. Men why?  

(Ska mejla SVT och fråga om jag kan få göra ett teveprogram som handlar om min röv - min kamp! Det borde slå stort) 


Kommentarer
Postat av: elli

Jag hade lätt kollat på ett program om din röv!

2014-01-24 @ 17:42:28
Postat av: Nina Ruthström - skjuter från spinnsidan

Jag fattar inte heller. Försöker verkligen förstå men nope! Det händer inget. Vad fan vill hon???

Svar: Vet inte?!!!! Om hon vill "ifrågasätta" feminism finns det väl väldigt många Bättre sätt att göra't på. Gillar inte när det är så vinklat heller.
din apa i etern.

2014-01-25 @ 14:11:10
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag har inte ens bemödat mig att se det, hade planer på det men sen blev det så totalt supersågat att det nästan känns onödigt.

Svar: Jag blev så nyfiken!! Förväntade mig så mycket mer.. Men det är bara dålig teve. Som sagt, hon lallar bara runt och är wierd...
din apa i etern.

2014-01-26 @ 03:15:40
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0