Nytt hår???

Har tröttnat på min färg igen. Detta facto händer ca 1-3 ggr per år och oftast försöker jag intala migsjälv att det är en fas - det går över. 

Men jag kommer ej över't nu. Har googlat hysteriskt i ett par dagar på den där ombren. Nu kanske det sitter nåt gammelt troll o ba "män dää ä väl omodernt". Men skit i det nu, för jag gillert och tycker det är vrålfancy. 

Kolla! Typ så, lite copperish men mer slingeffekt lixom. 

Fancy stuff. 

Hade faktiskt ombre förra året. Det orkade jag underhålla i ca 2 månader sen blev det svart som min själ igen. 



Snyggt som satan var det. Men jag skippar det röda den här gången och går all in på koppar + mörkbrun!! JA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0