Bröllopsfezth!!!

Var på bröllop i lördags! Min kära barndomskamrat Linda (eller Bengan) blev fru med hela folket. 
Jag, emmy och Hannill fick ju den stora äran att vara brudtärnor!!!! Gick över förväntan, trots lätt yrsel när vi skred fram mot altaret. 

Det var jätte jättefint. Allt. Vet lixom inte riktigt hur man ska förklara det på ett mer utförligt sätt.
Festen var fin och maten göddig. 
Orkade tills halv tolv ungefär, sen blåste vi hem. 
Jag och Smoofie var så stiliga!!! Jag kände mig som en slags boll i klänningen. Snyggt! 

Jaja, så jävla spexiga...

Fick gå över en skitlång bro!!! Den var så lång och darrig. Gah. 

Tord och Bengan!!

Smoofie i ett hörn . Det var så jävla varmt.

Jag, Emmy, Bengan och Hannill. Älskar er alla! 
Och en sån... Hahaha. 

Valsish. 

Helt awesome! Vi höll ju tal oxå som gick över förväntan. Var dretnervös. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0