Lille Pekka!!!

Jag har engagerat mig hårt i namnfrågan på sistone. Namn till ze child to be alltså. 
Vad fan döper man en onge till?? Voldemort? DJ coolhead? Körvas? Eller kanske bara kalla ungen för efternamnet och låta folk bestämma ett smeknamn.  

Flicknamn har vi väl typ hittat ett som vi båda typ inte hatar. Men när det gäller pojknamn så är det skitsvårt. Vill ha ett gulligt namn iallafall. Föreslog ett finskt pojknamn för Jonas, PEKKA!!! mest för att det är så jävla roligt att säga på finlandssvenska. "KOM HIT LILLE PEKKA!!" hahahaha. 

På jobbet är det som man säger "spännande" just nu. Önskar att jag kunde skriva mer om det, men ibland måste man tyvärr hålla käften (plus att jag skrivit på ett sekretesspapper...) 

Lev i frid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0