Frodas.

Helgen har varit en ren "fröjd" för livet. I lördags satt jag iofs och spacade i för många timmar, men ändå. 
På kvällen träffade jag Sudden. Hon är sjukt mycket gravid och det såg ut som att hon käkat minst en badboll. Blev lite skraj då jag faktiskt glömt att jag oxå kommer att bli lika stor. 

Igår träffade jag Hannill för lite glassfest!! Vi drog runt på stan och hittade ett glasställe där man fick göra egen glass. Blir alltid lite dum i huvudet av sånt där, och alla spärrar försvinner lixom, så jag hade väl i typ allt som jag hittade. Men gött. 

Flera kunder har börjat säga "Jaha, ser att det är dags snart!!" Och syftar på kulan. Och jag ba "ehh näää...".
Så jävla stor är jag väl inte? Eller....

En glass med lite för mycket grejer i. 

Kommentarer
Postat av: e

vAd är dett aför glasställe som öppnat?

Svar: Sandy's har en glassbar som är helt awesome!
din apa i etern.

2014-05-31 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0