Klassfesten

Ja just det ja, jag var på klassfest i lördags med Sudden. Det var kul! Ingen skrytfest alls utan folk var bara allmänt trevliga. Himla fränt ändå att se hur folk mognat och blivit vuxna. 
Sen råkade jag väl göra bort mig lite, damn you honest brain!!! Nej men jag kan väl vara lite väl ärlig ibland, en egenskap som inte alltid är skitbra. 
Såg dagen efter att hen som råkade bli utsatt för min extrema ärlighet hade skrivit om mig på sin fejsbok och då blev jag såklart förbannad. Jag tycker att det är skitviktigt att ta saker med den inblandade istället för alla andra. 
Men jag mailade och bad om ursäkt och så var det med det.

Följde med ut på krogen och tog den sista ölen, sen började hjärnan snurra och jag åkte hem.  

Anywayz, skitkul att träffa alla! Asbra kväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0