apan fottar!

Men hej och sådär!
Jag fyllde ju förfaen år i söndags! Fyllde lady och blev ju 30 såklart. Har firat hela hälja. I lördags så träffade jag mina polarinnor för lite brunch på stan. Lite besviken över att brunch-buffen bestod av ca 74% kött. Ville ha äggröra men det fanns inte. Synn da. På kvälla var det en lätt tillställning med litta berrs och vänner. Vi spelade ett skitäckligt tv-spel och skrek i kör. Har ni spelat PT? Alltså inte TP. skitäckligt, finns till ps4.
 
I söndags var det folk här hela dagen. Var helt körd i huvudet på kvälla. Vet ni, JAG FICK EN KAMERA!!! alltså värrrrsta fetingkameran. En canon Eos 700d. Kan ju definitivt ej fotta så nu måste jag ju lära mig när jag har en sån asbra kamera.
Tack alla!!!
 
Här kommer litte smakprov da.
 
 
Naaaaw!!!!
Försökte ta en selfie. Kolla djuret?
 
 
Det snyggaste motivet som finns!!
 
Livia är ju Suddens onge. Kolla öga på na!!
 
 
Det här är min far. Jag tror han blev svårt chockad av blixten. Ser även att han har väldigt raka tänder. Bra jobbat pappa!!
 
Det här är min lillebrolla.
 
 
 
Män guuu, en kan ju tro att en är hos underbara clara som bjur på kakor, men nä, det är apans kakkalas!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

OMG självfoton! Farfoton! Kakfoton!
!!!
Ser fram emot fler foton!

2015-02-24 @ 08:22:59
URL: http://malinsvedjeholm.se
Postat av: Anonym

Jordnötskakorna!!

2015-02-27 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0