Stackars tarm.

Jo just det ja, vad ska man äta för mat om man utför nr 2 typ fem ggr per dag? Alltså min stackars tarm är raketsnabb och dom senaste dagarna är det som att jag måste på toa direkt efter att jag ätit. Herregewd!! Stackars röva.

Det enda jag kommer på är typ blåbär och fil som anses vara snällt för magen?? 
Såhär var det förra graviditeten oxå, att tarmen blev snabbare, vilket är skumt då det brukar vara tvärtom för dom flesta. 
Ska jag undvika typ stekt mat? Fibrer? Eller bara dricka blåbärssoppa ett par dagar??? Ge mig tips för google suger! 

Kommentarer
Postat av: tildabu

Järntablett varje dag borde stoppa upp..? Själv får jag tänka åt andra hållet; vad ska jag äta för att få fart på denna järnberikade mage? :P

Svar: Haha ja egentligen borde man ju bli hård i magen av järn men min mage är väl lite tvär... Kanske borde byta järntabletter istället!
din apa i etern.

2015-07-16 @ 23:38:45
Postat av: Anonym

Stoppande: snabba kolhydrater typ ris pasta potatis vitt bröd gröt. Banan blåbär. Morot. Kokt fisk. Kyckling.

Inte äta för fiberrikt.

Svar: Tack!!
din apa i etern.

2015-07-17 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0