Surt sa hästfen.

Nä! Idag fick vi tacka nej till ett hus, ze drömhus!!! Vi ville verkligen verkligen ha, men dom hade hittat svamp i huset och var alltså tvungen att riva ur hela köket för den "nätta" summan 100-150 papp. Och så nytt kök på det. Och det pronto. 
Svamp is a biatch eftersom det tydligen kan vara skitsvårt att bli av med. 

Känns skitsurt och jävligt. Men ibland måste tillochmed jag (dä ååårdner säj) försöka vara realistisk. 
*grinar*. 

Tror ungen är sur på mig eftersom jag råkade ta på mig tighta strumpbyxor, sorry kid!!!

Kommentarer
Postat av: Becka

Nej fan va surt! Hoppas på nästa ✊✊

Svar: Ja!!!!
din apa i etern.

2015-07-27 @ 14:19:51
Postat av: Sara

Nääää vilket skit. Men ändå bra att det uppdagades så ni inte köpte och gick på den niten sen 😱

Svar: Ja precis!! 😬
din apa i etern.

2015-07-27 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0