Fastna.

Är det någon mer än jag som typ alltid (eller väldigt ofta) fastnar i såna där klämdörrar? Alltså som stängs automatiskt? Det har bannemig börjat bli mer utav en regel än ett undantag för det händer lite väl ofta va.
Kläms ihop som ett paket mjölk och där inne på busstationen sitter folk och glor och undrar vad i helvete jag håller på med. 
Och det går inte på några som helst sätt att klara sig undan "snyggt" utan jag börjar alltid skratta nervöst och känner mig skamsen och skitdum. Fast det är ju samtidigt lite kul.

En annan grej jag brukar fastna i är såna där smådörrar som mataffärerna brukar ha. 
Anyone???

*försöker äta klubba snyggt*


Kommentarer
Postat av: hogie

Tänkte "måste kommentera att jag aldrig får komma in samt fastnar i grindarna/dörrarna in i butiker"......

Svar: Haha! När en står o tvekar liiiite för länge. Eller är liiiite för snabb. Svårt att hitta mellanläget.
din apa i etern.

2015-05-18 @ 11:04:39
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0