Hemmaaaa!!

Vet ni! Vi är äntligen hemma. Inte med en gullig bebis utan med en svinsur morsa som spydde ner hela vasken det första hon gjorde. 

Mja, mina värkar försvann ju helt inatt. Jättetrist! När det äntligen började hända något lixom, så ba "NÄEPPPP, HEDDÅ!" :(((((
Och eftersom jag fått alla doser så var kroppen helt slut. Varken jag eller hövvet orkade så mycket, sov ett par timmar men inte mer. Sen hade det inte hänt typ något alls mer sen igår. Var öppen 2 cm, så ja, drygt. Läkarn tyckte att vi skulle åka hem o vila lite och komma tillbaka om ett dygn (hon sa torsdag, men jag vill tillbaka imorrn) så får vi testa en annan metod. 

Besviken? Svar ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0