Inge gbs!!

Var hos bm idag, kollade lite värden osv, har svinbra blodvärden, bra blodtryck och så fanns inge gbs i urinen den här gången! Gött! Följer kurvan perfekt oxå! Det känns skönt, å andra sidan var det likadant sist (alltså bra värden). 
Men skönt att jag inte hade någon gbs iaf.

Hon var väl mindre imponerad av mitt nässpraysberoende och tyckte att jag skulle testa saltvattenspray (koksalt). Köpte det och det funkar inte alls jue. :(((((
Och så var det ju det här med utebliven sömn och yrsel, hon tyckte att jag såg schleten ut, vilket stämmer rätt bra, hon ville väl att jag skulle boka tid hos läkarn om det inte blir bättre. 

Övrigt är jag faktiskt relativt lugn. Är så tacksam över att jag har en superaktiv bebis i magen som rör sig nästintill hela tiden, det lugnar väldigt. Känner jag att det varit för lugnt en sväng så petar jag lite och hen brukar peta tillbaka.  ❤️



Kommentarer
Postat av: Emilia

Blev också nässpraysberoende under graviditeten! Och saltvatten är helt värdelöst. Blev påhoppad av apotekspersonalen när jag var och skulle köpa nytt nässpray när jag var i slutet av graviditeten "ska du verkligen ta det där" frågade hon och försökte få mig att köpa både det ena och det andra, näsklämmor och plåster och saltvattenspray. Tillslut gav hon upp och släppte kommentaren "man får väl ta ett problem i taget då" vad hon nu menade med det.

Btw, älskar att läsa din blogg! <3
Och skönt att bebis är superaktiv.

Svar: Men fyfan, apotekspersonalen är åt helvete på många ställen du! Dom lägger sig i och ger konstiga "tips" trots att dom inte har någon behörighet eller kompetens inom alla områden. Och ofta klumpigt och skammande. Blir jätteupprörd!! Tycker inte dom ska ge "råd" om folk inte frågar. Usch.

Tack! ❤️
din apa i etern.

2015-09-18 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0