Kvällen e ugn

Asch, fick ju knappt någon feedback alls. Antar att min blogg är så fantastisk att det inte finns något att säga... 

Idag har jag varit ensam med Vide från tidig möra till sen kväll, han har blivit ett riktigt pass då ungen sover väldigt lite på dagen men hela nätter (peppar peppar). Men det är ändå mysigt. Madde var här och utforskade ölme samhället. Vi hittade ett skitbra promenadstråk och ungen sov säkert i 30 minuter (!!!) 

Nu cheezy: ibland tittar jag på vide och gråter. Han är så jädra fin min unge. Snäll gullig och grinig. Som mig! ;)
Han var så otroligt efterlängtad och jag är så himla kär i honom. Häromdagen hade han på sig en pjamas som var det första plagget jag köpte till Jonna. Det kändes lite märkligt på ett sätt, den pjamasen var egentligen menad för ett annat barn än Vide, men det blev ändå vides. 
Men gu va flummigt det blev. Jag är trött. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0