Helgfixat.

Har donat i helgen. Igår hyrde vi kärra, drog till stugan och packade ner massa grejer, bland annat altanmöbler, matbord stolar och en gräsklippare. Så altanen e invigd!!!! Gaaaah, dör av njutning. Det har även varit ca 340 celsius i värmelann i helgen vilket har gjort det varmare än en vulkan i våran lille pensionärskuvös. Hade vi inte haft grannar så hade jag nog gått naken. 

Nu behövs det bara en liten pool och ett sexpack bärs så är mitt liv komplett känns det nästan som. 

Saker jag mer gjort i helgen:
-druckit öl. Har ingen aning om det var två eller femton. Men gott var det.
- haft omöjliga nattningar med vide. Får honom knappt att sova i sin egen säng längre. 
- grillat korv hos pappa och Åsa. Korven var inte god grillad. Är besviken. 
- träffat Sudden med barn! Varje gång jag träffar dom så vill jag aldrig att det ska ta slut. 
- gett vide massa göttig mat. Idag fick han broccoli, currysås, sojastrips och ris. Broccolin var en stor hit hälsar han. 
- badat en vide som luktade väl mycket curry. 
- klippt gräset. Tycker att det är meditativt och trevligt. Fråga mig igen i slutet av sommaren om jag tycker samma sak. 
- bestämt att jag ska till ULLAREEEED till helgen!!!!!! Asså så kul??! E svinpepp på detta. Har aldrig varit där. 
- bränt mig. 
- skruvat. 
- duschat.

Så! 
Kolla mysfeeling eller???


Hysteriskt nöjd över ett större bord!!



Kolla ba!! Är det inte det sötaste ni sett?? Vide är ju oxå söt såklart. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0