Jobb o föris

Jaha torsdag! Dagen före fredagen! Nu blev det ju sådär igen förresten!!!! Jag har skrivit jätteflitigt på bloggis, men ca allt ligger i utkastet pga ej orkat skriva färdigt, tyckt det varit för dåligt eller skrivit i affekt o då blir det inte alltid så bra heller nej. 


Vad görs på en torsdag da? 
Jag var på en jobbintervju eller vad man ska säga igår. Och har väl jobb sen när vide börjar på föris. Frisörjobb, meehhhh... Det ger mig svår ångest, för jag har inte den blekaste aning om huuuur vi ska lösa det när vide går på föris. Vi båda jobbar skittider. Men jo, det kommer såklart att lösa sig på något sätt, men just nu känns det rätt jobbigt bara.

Igår (torsdag, ja inlägget hamnade i utkastet pga glömde) var jag o vide hos Åsa o vovvera. När vi skulle åka hem hade någon bil vält på smale grusvägen och en skitstor sandbil stod i vägen så vi fick vända tillbaka. Hörrni, det är ashalt ute nu!!!

Imorrn ska jag te suddas o träffa mina flickvänner på lite ölhäng. Jag tror vi har hattat runt huuuur vi ska göra o vaaaad vi ska göra i två veckor. Jag är fortfarande inte helt säker på vad som gäller. Men det blir kul oavsett!


Haha igår hade Jonas gömt en chokladask i form av ett stort hjärta bakom min kudde i soffan, jag ba - "naaaaaawwwww, är det en alla hjärtans dag present?"
- mjaaa... eller så var det rea på alla hjärtans dag grejer.
Romantiken flödar!



(P.s känner att 2017 blir året som jag testar menskopp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0