Socialpsykologi!

Ja! Nu är "typ" denna kursen klar. Har en omtenta kvar sen äre sluuuut. 

En slags utvärdering: är sååååååååå nöjd över denna kursen. Alltså den har varit asjobbig och stundtals jävligt svår, men jag känner att jag har lärt mig så jävla mycket! Tempot har varit HÖGT och min halsbränna har suttit i öronen och jävlar vad böcker jag har läst. 

Bäst: Goffis. Okok, Goffmans dramaturgiska perspektiv. Älskar det. Livet är en teater osv. 
a-uppsatsen som jag skrev ihop med min klasskompis Malin! Lärde mig mer korrekt HUR man skriver en uppsats. Den handlade för övrigt om mammors identitet och roll. 
Föreläsningarna har även varit GULD. Nästan alla iaf. 

Sämst: hatar salstentor, kuggade på 2 av 3. Men är seg i huvudet och det tar tid att nöta in grejer har jag märkt. Är det för att jag är gammal.... :( 
Nervositeten, har varit hysteriskt nervös, ni skulle ha sett mig på seminarierna, det var ett jäkla flaxande med armarna och så avslutade jag varje mening med "fattar ni vad jag menar eller??" Hoppas jag lugnar ner mig lite på b-kursen. Hehe!

Det var allt för mig, nu tar vi helg o chillar lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0