Vecka 17

Herre. Treåringar är ju grejen nu alltså. Vide bär på så mycket känslor och jag bär på så mycket örkerrrr inteeee kom o sätt däääääjjjj. Det är fullt ös ända från morgon till kväll, jag fattar inte vad som hände, vide var ju världens lugnaste unge?
 Bröt ju ihop häromdagen, det var känslor av otillräcklighet och ett utbrott på vide som kändes fruktansvärt, fattar lixom inte hur jag ska klara av ett barn till? Klarar knappt av vide nu? Ja det ordnar sig nog såklart, det är bara jag som är hormonstinn. 

Gick in i vecka 17 häromdagen! Det känns bra! Jag mår väldigt bra. Inget illamående eller något sånt, bara bra bra. Har glömt bort att jag varit gravid den senaste veckan o tänkt att en öl vore ju gött och sen ba ahhhh just det ja. 
Förutom det är jag sjuk. Är så glad att farmor e pensionär som kan hämta vide när jag inte orkar med. 

Kram o hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0