besök.

Jag får snart herrbesök, han borde väl komma i vilken sekund som helst tippar jag på. Och det slog mig precis att jag glömt att sätta på mig en underdel. haha!
Det är det första jag brukar göra när jag kommer innanför dörren, slänga av mig alternativa underdelar som bara är i vägen och strutta runt i mina extremt fula byxor, eller inga alls.
Gah, och så blir jag så paranoid varje gång jag ska ha besök, jag tror alltid jag missat att dom ringt på dörren och står utanför och fryser eller gråter.
Jag kan svära på att någon just sjöng i mitt brevinkast. Eller?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

oooh, herrbesök! vem vem vem är detta? och vad är anledningen till att personen i fråga ska komma hem till dig? nu får du allt ge oss lite smaskiga detaljer tack!

2007-12-20 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0