dan efter dan...

Igår var det ett jäkla drag i gardinerna, minst sagt. Först hade vi för-för-fest hos Sudden, satt och stre och drog halvdåliga skämt, men ahhh... det var trevligt. Öh, ja, sen åkte vi lagom tidigt till nöjesfabriken och stod och frös i regnet innan vi blev insläppta till tacobuffén. (O)Lyckligtvis hade dom även happy hour i flera glada timmar och jag är väl inte den som spottar i glaset direkt, utan var som den gladaste kamel och sög i mig så mycket som möjligt. Det var ju så billigt!

Mådde som jag förtjänade x 100 imorse. höhö.


Julen var fin oxå, jag fick massvis med fina och användbara saker:
- en überflanellpjamas
- handdukar
- rengöringsmojs
- fyra paket pasta med tillhörande snurrande gaffel (?)
- spansk vodka
- samarin
- tändsticksask
- ratatouille (
inte filmen, utan maträtten)
- chokladaskar
- biobiljett
- 250 spänn
- mp3-spelare
- örhängen som ser ut som julgranskulor.

Ja, sen var det säkert mer, men det har jag glömt just nu.


Imorrn ska jag till västerås. BLÄ. Jag orkar inte, jag vill gå i idé och sova för evigt. eller åtminstone över vintern. gaffel.

//Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0