Julblogg #10 - diskmedlet

Julkänsla: nja...fattigt med det.
förväntningar: -20
lussekatter: ett halv kilo ost!
dagens fattiga riddare: soppan

I lördags när jag och sudden satt och diskuterade om helt onödigt viktiga grejer kände jag det; nu kommer det, tanten inom mig ville ut.
"Jo...du vet det där diskmedlet vi diskuterade för ett tag sen?"
"Ja?"
"Yes är det absoluta bästa diskmedlet"
"Jaa!! Eller hur!? Vet du om att en Yesflaska kan diska 20.000 tallrikar?"

Och så var vi igång, som dom smygtanter vi är. Det värsta (eller det bästa) är att vi kommer antagligen sitta och diskutera olika diskmedel om 10-15 år. Friends are for ever!



Den här veckan tänker jag spendera med att aktivt söka jobb. Jag ska vara skitduktig och söka och söka. Alla jobb! damnit! För att göra mig säker på att jag inte lämnar lägenheten alltför mycket har jag köpt ett halv kilo ost.
Jag älskar nämligen ost. Varför gå ut när det finns ost hemma?

Dagens lucka:
Lindsay Lohan bestämmer sig för att bli rörmockare,
ingen höjer väl direkt på ögonbrynen.

//Jobbtomten

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! Tantpower ;)

Vi är EXAKT som vi kommer va när vi är 70, förutom at vi antagligen har rullatorer då eller järnben (eller ngt annat modernt påhitt, det va bättre förr)

2007-12-10 @ 20:30:09
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apan

Ida: haha, jaaa! "Minns du den där gången på kåren, när ölen bara kostade 24 spänn?"

2007-12-10 @ 23:19:56
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0