Julblogg #12 - matmassor

Julkänsla: 25
förväntningar: tre vinklar minus en.
lussekatter: nej! men asmycket clemetiner
dagens fattiga riddare: Kritan!

Idag har jag gjort något jag borde gjort för ungefär fyra månader sen. Handlat mat. Jag har längtat och längtat, och idag, då jävlar, åkte jag och Kritan till Willys och inhandlade enorma massor krubb. Jag har så mycket mat att jag nästan gråter lite när jag tänker på det. Nyttig, god mat. Inget jävla fabrikat här inte (eller jo..lite). Funderade starkt på att köpa lite julgodis att ha i mina nya fina julskålar, men vafan, jag vet ju hur det går om jag köper hem godis, jag sväljer bytet helt för att sen kräkas upp det - och äta det igen. (ha ha, inte riktigt, men ni fattar poängen)
Så jag köpte rostat majs och clementiner att ha i skålarna. Trevligt och juligt. Visst.

Dagens lucka:
Tomten kissar på Lucia.



//Djurtomten

(P.S Jag köpte köttfärs!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0