Julblogg #22 - gräl

Julkänsla: det snöar!! jäklar
förväntningar: nja...
lussekatter: 243
dagens fattiga riddare: Bengan

Huga. Inatt drömde jag om helt hysteriska mardrömmar om min vän Sudden. Jag har gått runt och småsnyftat lite hela morgonen. Men jag lugnar nog ner mig tills pappa kommer.

Min diskhög har muterat. Den har fördubblats sen igår. Jag undrar hur det gick till, vad hände? vad åt jag?
När jag blir rik ska jag köpa en robot som diskar allt. Den får gärna bädda min säng oxå. Eller så köper jag bara en diskmaskin...



image77

Jag vill se ut som J-Lo på nyår, helt silvrig och sittandes på en discokula. haha!

Dagens lucka:
J-Lo sitter på en discokula iförd silverlamé. (jag vet, jag har tappat gnistan)

Kommentarer
Postat av: Ida

vad är lamé?
Vad drömde du? Va jag elak nu igen? :/

2007-12-22 @ 13:09:08
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apa

Ida: jag vet inte riktigt vad lamé är...jag har läst det någonstans, det passade ju bra! Kanske är någon spännande maträtt?

Nej, du va inte elak! Jag drömde om ditt inlägg och att du var jättesjuka och hujamejen.

2007-12-22 @ 15:24:32
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0