julblogg #3 - Ingen jul?

Julkänsla: -67
förväntningar: -0,1
lussekatter: fem våfflor?
dagens fattiga riddare: Mamma bjur på krubb!

Jaha. Då har man betalat räkningarna då. Verkar inte som det blir så mycket till jul den här månaden. alls. Jag vet massvis med julklappar jag skulle vilja köpa. Har jag tur kanske jag har råd med ett par trisslotter till övriga familjemedlemmar. Och har jag ännu mer tur, kanske en trisslott till moi. Om jag har ytterligare tur kanske jag vinner ett par miljoner. Då ska jag köpa ett slott som hela släkten kan få fira jul i. Och så ska jag hyra in dresserade apor med tomteluvor som sjunger "små grodorna" i kanon.
Men vafan, man kan väl få hoppas?

Dagens lucka:
Jesus tycker att Gud har börjat bli lite småfet och anmäler Gud till "du är vad du äter."
Hädanefter får Gud bara käka u-länder till frukost.

//Djurtomten.

Kommentarer
Postat av: sanna

ha en bra dag

2007-12-03 @ 11:24:58
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0