julblogg #6 - trimma dig!

Julkänsla: Ja! trots alla plusgrader
förväntningar: 15
lussekatter: 1076
dagens fattiga riddare: Berra

Idag var jag och klippte mammas exgubbe Bert. Det gick hur bra som helst, och när jag skulle gå fick jag en julklapp! Jag blev riktigt ställd faktiskt, och en bra julklapp! En trimmer! Skitbra, nu ska jag trimma allt som finns.
Måste ju faktiskt testa den på något. Hmm... Jag har ju faktiskt inte rakat mina ben på ett par veckor.
hmmm.....
image64
Jag hoppas verkligen det syns hur håriga benen är. Jag tänker spara ut håret tills jag kan trimma in blixtar och demoner på benen.

Dagens lucka:
Michael Jackson behöver semester, han åker till skara sommarland.
Massa trevliga barn, och! Bert Karlsson.
Dom gifter sig.


//Ljustomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0