Julblogg #9 - supermiss

Julkänsla: höhö näää...fy.
förväntningar: inte ens en. :( 
lussekatter: No cat!

Oj! Jag råmissade att skriva igår.Ursäkta mig, men jag hade bättre saker för mig, helt enkelt. :(
Idag känns det som jag sprungit ungefär 100 mil i mamelucker. Usch vad illa jag mår, jag svär vid alla tomtar att jag ska ha en s.k "vit vecka" nästa vecka. Ingen sprit, inget knark och absolut ingen fanta.

Jag och min vän Sudden härjade vilt igår, först på förfest hos mig, sen gick vi på en annan förfest (på en krog) och snikade öl på toan, snåla som vi är. Efter lite tomt tjötande drog vi till staden för att gå på ankan.
Mer snik-öl på toan. Åhhh, så mycket ööööööööl, så lite minnen. Jag hoppas sudden uppdaterar bättre.
blä.

Nu tror jag att jag börjar nyktra till lite.

Dagens lucka:
Tomten super sig dyngrak och slår ner en nisse.


//Öltomten

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha minns du inget? Haha ja gminns allt! Wii dt va massa kul! :D
Nu har jag lagt till en bild också det kommer några på bdb också ^^

2007-12-09 @ 18:52:26
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0