adjöss Hannill!

Igår hade vi lite avskedskalas för Hannill. Vi gick till en irländsk pub för att dricka lite irländska pintar och se på rödhåriga män som dansade i kiltar (nu är jag helt ute och cyklar va?).
Det var oerhört gemytligt, trots att jag bara såg en rödhårig dam, och en gubbe med långt hår i svans som raggade lite på Emmy.
Man fick jävligt mycket öl för 49 spänn, det var nästan en hel liter. Den irländske kocken bjöd oss på irländsk purjolökssoppa. Den var god. Den icke-irländska servitrisen spillde 7-up på hela mig. Det var inte lika trevligt.

Hannill ska nämligen till förenta staterna som barnflicka och ska vara borta ett helt år! Jag kommer sakna min rödhåriga (icke irländska) barndomsvän.

                         image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0