drängfylla.

uääääähhh. Känns som jag varit i minst tre knytnävslagsmål och ett knivslagsmål.
Gårdagen började med att Sudden kom hit för en bit käk och lite spackel. Jag försökte vara blond, men det gick sådär. Såg stört likblek ut, så jag nöjde mig med att vara svarthårig och blek istället. Sen drog vi till Jonas och Pauline för lite disco-förfest. Dom hade ett skitballt tv-spel som följde ens rörelser. High-tech som fan. Wii tror jag det hette, och som vanligt var jag skitdålig och fattade inget. haha.

Jag hade fem öl, och blev snorfull. Konstigt, förra veckan drack jag minst 8 öl och var relativt o-full. Så det blev ingen utgång på nöjes som det var tänkt, utan rände omkring i stan tills klockan blev lagom och jag åkte hem och var full där istället. ja herregud.
Men det var ganska trevligt ändå.

Nu ska jag ut och lufta lite.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0