en liten stänkare (till)

Jag önskar jag kunde berätta lite mer detaljerat om alla glamourösa festerna jag går på, men det kan jag inte, eftersom det inte är särskilt "glammigt" att välta öl på diverse karlar eller dansa disco i strumplästen så att det fastnar tuggummi och snus under fötterna.
Nej tyvärr alltså. Glamourfaktorn är jävligt låg i skoghall. Däremot har vi minst 5 alkisar, ett systembolag och både Ica OCH Pekås.

I torsdags var det däremot jävligt glammigt, massa 80-talister i 80-talsmundering, hockeyfrillor och snusprillor,(inte för min del dock, jag har ju slutat vet du), axelvaddar och skärp i midjan. Fett!

Idag känner jag mig för övrigt lite halvskabbig, lortigt hår och huden håller på att lossna lite. Så jag tänker dra på mig nagellacket och gå ut ändå. En stänkar-dag till. Ja jisses.



//havre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0