Jobbintervju.

blaaaaabah. 

jobbkillen:  ja hejsan jag heter P---, och du hade visst sökt jobb hos oss.
apan: jahahejhej. Johojo ja det stämmer. (okej, luuuugn och sansad nu, ingen hysteri.)
jobbkillen: jag tänkte att du kunde komma på jobbintervju hos oss!
apan: ehehehe hihi. jo. JO! vad kul!  (nej nej, lugn, lugn, andas)
jobbkillen: bor du i skövde?
apan: ehehe...nääe...men jag får väl kanske flytta dit då. (va? vad säger jag? jag kan ju inte anta att jag bara får jobbet.)

Så. Nu ska jag alltså på jobbintervju. I Skövde av alla ställen. Vad ska jag göra i skövde egentligen? Skövla (hehe)? Skitsamma. Jag kan nog hugga av mig en arm för att få ett jobb just nu. eller ja, den behöver jag nog om jag ska kunna jobba. Ett ben kanske. eller...en liten tå iallafall.
Jag är helt spejsad, försöker febrilt lugna ner mig med en kall jävel (öl alltså). Går sådär, än så länge har jag bara  blivit bajsnödig.

Ikväll ska jag på 80-talaskväll på glada ankan i karlstad med glada vännor. Ska bli spännande, man kanske borde klä sig i ett svettband eller liknande. Eller så blir det en käck 80-talsfrippa.

//Peace och kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0