jobbintervju.

Ja alltså, imorrn smäller det. Jag ska på jobbintervju i Skövde. Och jag är ungefär 100% säker på att någonting kommer att gå åt helvete.

Saker som möjligtvis händer;
1. Jag börjar svamla om helt obegripliga saker, eller börja berätta saker som "den gången jag hade en böld i röven..."
2. Jag välter ut en hylla med hårfärg.
3. Jag tar fel buss och hamnar i Stockholm.
4. Jag börjar helt obegripligt prata spanska. eller "I-språket". "Jig hitir Lina"
5. Jag börjar skratta åt helt fel saker. "Det slutade en tjej här som snodde grejer... " "HAHAAHAHAHÅÅHHÅHÅHAHA"
6. Han ställer fel frågor, eller säger saker jag inte fattar.
7.  Jag går till fel salong.
8. Jag lyckas ramla precis innan jag går in i salonger och blöder i hela ansiktet.
9. Jag fiser.
10. Jag börjar sjunga eller vissla.

Sist jag var på jobbintervju drack jag kaffe med sugrör av nervositet. Men jag fick ändå jobbet, konstigt nog.
Med andra ord, jag är svinnervös. Om någon har några experttips på hur fan man beter sig på en intervju är ni hemskt välkomna att skriva.

//apan

Kommentarer
Postat av: Kajsa

OJ, Detta såg jag ju en dag försent! attans! inte för jag har så många bra tips men. hoppas det gick sketabra! ska du bli västskötte nu kanske? jag kan lära dig dialekten, hihi. lycka till idag. heja heja heja!

2007-11-13 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0