"klipp dig och skaff ett jobb"

Eller ja, det är ju inte jag som ska klippa mig, utan jag som ska klippa. Jo förresten, jag behöver klippa mig med.
Jag hatar att klippa mig, det är bland det värsta jag vet. Konstigt. Kanske för att håret aldrig växer och för att jag i princip aldrig blir nöjd.

Jag har inte hört ett jota från jobbet i skövde, det gör lite ont i själen, men jag är inte den som ger upp. Idag ska jag vara produktiv och söka minst 350 jobb. Och hör och häpna, jag ska inte söka jobb i Karlstad. Jag vill nog härifrån tror jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra här längre, det enda som håller mig kvar är mina vänner, men dom finns väl förhoppningsvis kvar.
Jag tänker bara söka jobb i mellersta sverige, inte i skåne, norrland, stockholm eller göteborg. En lagom stor stad vore bra, annars kommer jag bara att gå vilse.

Det spörs!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

tänk om du hamnar i gnällbältet! ååh, hur kan man tänka nej till fina göteborg? men lycka till snöggo, vem vill inte ha dig? skövde är ju dumma i huvudet. skitstil att inte ens höra av sig även om man inte fått jobbet.

2007-11-19 @ 14:48:49
Postat av: apan

kajsa: haha, ja gnällbältet är väl inte helt fel. förutom dialekten. haha!!
ja, det är bajstrist att dom inte ens hört av sig faktiskt. blääH!

2007-11-19 @ 15:00:29
Postat av: Emelie

Om du inte vill flytta så långt bort så söker de en frisör till en salong här i filipstad;)
Hoppas allt är bra med dig!
Kramar

2007-11-19 @ 17:53:17
Postat av: apan

emelie: haha, jo jag vet!! jag ska söka det med idag tänkte jag. :)

2007-11-20 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0