nästan slagsmål i skoghall

Ja herrejäklar. Igår var jag och Kristin ute och slog klackarna i taken. Först åkte vi till en förfest (eller födelsedagskalas eller varenuvar)  i Kil, där jag inte kände någon och kände mig lite halvnördig. Men det gick bra ända tills Kristin sa att jag är "frisör", då fick jag världens beundrarskara som stod och skrek i kör "ÅH, MEN DÅ KAN DU JU KLIPPA MIG NÅGON GÅNG!" Jag kände mig nästan som en rockstjärna. Nästa gång någon frågar vad jag jobbar med ska jag säga att jag är gynekolog, då lär dom ju knappast säga "åhhh, men då kan du ju undersöka mig nån gång!!" hehe.

Ja, sen drog vi iallafall till nöjesfabriken, och sprang runt hela nöjes minst 10 varv tills vi tröttnade och tog en taxi till en efterfest. Jag kan inte minnas när jag senast var på en efterfest. Det var minst hundra år sen. Men det gick rätt bra, förutom att jag började bråka med samtliga deltagare på efterfesten och vi blev utslängda. haha.

Vilka jäkla människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0