och så kom räkningarna...

jag hatar november. Jag får fetaste räkningarna då. Öppnade dörren - och det låg en bautamegahög med massa trevliga räkningar. Slängde mig på dom och öppnade alla. Sen började jag grina i vanlig ordning (jag grinar alltid när jag får se mina räkningar).
När grineriet lagt sig blev jag förbannad istället och ringde till glocalnet för att skälla ut dom jävlarna som ger mig förbenade räkningar.
Mindes att jag var hungrig. Gjorde gult klet till mat.
tog en öl som tröst (får man bautamegastoraräkningar är det tillåtet att ta en öl till lunchen).
Sen ringde kassaservice och var förbannade på mig.
Började grina igen. Drack lite av ölen.
Blev lycklig.




Gah! Jag är så stressad. Mest över pengar. Och jobbet, om jag får jobbet kommer det bli ett rent helvete här hemma. Men jag kan lätt offra ett mindre ben (eller en tå) för jobbet.
Jag hoppas jobbkillen ringer snart och erkänner att han valt mig. Jag hade passat perfekt! Jag och massa frisörkarlar ihopknölade på en salong.  Underbart!

Kommentarer
Postat av: Alex

usch, aldrig kul med räkningar :/

2007-11-14 @ 14:41:07
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-14 @ 14:45:02
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Kajsa

varför var kassaservice arga? surtanter! hoppas jobbet blir ditt nudå. men varför blir det ett rent helvete hemma isf? så många frågor, så lite svar... ;)

2007-11-14 @ 17:46:27
Postat av: apan

dom ville att jag skulle fixa nåt med något leg. :/
haha, jomen jag måste ju flytta! det är ett helvete. särskilt när jag inte har någonstans o bo..

2007-11-14 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0