Saker på mitt bord

Jag menar,  i tidningar får man alltid se vad som finns i kändis-väskor. Typ, läppglans, småmynt och heroinsprutor. Jag kör en egen version.

image27 

1. Resorb. Världens bästa bakfyllemedicin.
2. Kalle Anka tidning.  Han blir typ ett monster.
3. Påse med bulle. Gårdagens kap. Äcklig bulle.
4. Ölkylare. Skitsmart, man stoppar den i frysen och sätter den på ölen!
5. Bröd med penna. fin detalj, låt brödet stå framme ett par dagar - stoppa i en penna.
6. trasigt ciggarettpaket. DET ÄR INGET I, JAG LOVAR!!!

Sen finns det lite grejer jag inte orkade skriva siffror på. typ kaffekopp, snusdosa (fejksnuset), nagellack (käckt grönt), halstabletter, tändare med naken kille, grillkrydda, dosa till internetbanken. Med mera.
Nu kan vi bli kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0