ungdomsgäng till attack.

Jäkla ungdomsgrannar. Jag råkade just stöta på samma gäng som drämmde en dörr i skallen på mig för ett par dar sen, dom skrek och skrålade, och jag försökte smidigt och diskret smyga mig in i min lägenhet.
fulla ungdomarna; ÖÖÖÖÖJJJJ!!!! TJENA BRYDEN!!!
apan: ehehe....hehe. hej. (försöker panikartat få upp låset utan att det lyckas särskilt bra.)
fulla ungdomskillen; ett handslag om jag får be?
apan: jorå...hehehe...eh...hej. Lina.
fulla ungdomskillen: hej, martin. (och just då får jag upp det förbannade låset och kastar mig in i lägenheten och paniklåser om mig.)
Jag har helt enkelt blivit gammal. Jag är alltså rädd för 20-åriga killar med bakåtslickat hår och stora hänglås som halsband. herregud. Och så blir jag sådär nervöst skrattig (inte fnissig, det är mer som ett hest skrattande; ehehehee).

Har varit på stan med lille Ida ( http://simkaka.blogg.se  ) idag, det var spännande, jag hittade massa käcka grejer på second-hand. Billigt unt gut.
Var nyss hos Kristin, vi såg på idol och sjöng karaoke. haha, fantastiska sångröster, båda två. Jag intar idol nästa år, ingen tvekan. "Idol-Lina"

trött apa.

Gnatt.


Kommentarer
Postat av: Krissan

God kväll!

2007-11-02 @ 22:11:12
URL: http://Kristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0