CP CV

AHHHHHHHHHH!!
Jag kan inte, det är stopp i hjärnan. Jag kan inte skriva ett vettigt CV. Har suttit och försökt knåpa ihop något vettigt i två timmar nu, och det låter ungefär såhär "Hej, mitt namn är Lina Karlsson, jag är 22 år..." Sen kommer jag inte på något mer. Vad ska jag skriva för något? Det värsta när man är utan erfarenhet är att man inte kan få något att låta positivt,  så alltså måste jag skriva ett skitbra brev för att ens ha en chans.

Om du skriver ett bra CV åt mig får du en minigris! Jag lovar! Eller en stor chokladkaka! Kaffe? kakor? en fin moped?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

du kan få en mall på en cv av mig om du vill? jag har en bra! :)

2007-10-15 @ 21:47:59
Postat av: apan

Kajsa: jaaa!! vore kanon! gimmigimmi! du får en moped! eller en kaffe nån gång kanske. ;)

2007-10-15 @ 22:06:50
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0