halsbråk.

När jag vaknade imorse hade min hals växt fast i nacken. Kunde knappt andas alls, så jag gick in i badrummet med en liten ficklampa och lyste i halsen för att se hur det stod till egentligen. Pling-plong-bollen var helt gigantisk och likade en boxingsgrej och ena sidan hade svullnat upp och såg ut som alien.
Aj aj. Det gör ont.

Igår var jag så extremt febrig att jag knappt kunde röra mig, jag frös som en idiot och skrattade maniskt. Så jag ringde kristin som kom som en frälsare med några alvedon. Då kändes det lite bättre.

Drömde extrema feberdrömmar inatt om en 20-metershaj som såg ut som en tegelvägg. Tina stoppade ner huvudet i vattnet och hajen flög upp som värsta delfinen och åt upp henne. gah!



Det töliga med att vara sjuk är att jag inte riktigt har tid, jag ska fixa jättemånga grejer som jag glömde att ta med på mötet igår, och det ska vara fixat tills fredag.
Och så har jag inte en spänn såklart, och idag skulle jag klippa jonas och pauline, och fått in lite sköna stålar så jag åtminstone kunde köpa soppa, för nån mat har jag knappast.
Frågan är väl bara om min alien-hals tillåter det. Jag lovar att ta kort på den om jag får något bra tillfälle.

//amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0