idol 2007

Här sitter jag och är hipp. Jag lyssnar på min nya brända skiva, "Linas balla hits - musik för den coole". Det är coolt, med omslag och allt.
Fick förresten berika världen i lördags med min alldeles egna "unika" sångröst i ett tevespel, "singstar" tror jag det hette. Som den idolvinnare jag kommer att bli sjöng jag för fulla hinkar, det var vackert och minst sagt speciellt. Tyvärr tyckte inte tevespelet det, jag förlorade varenda gång, satte inte en enda ton.
Jag kan visst sjunga bra, det låter bara förjävligt.

Tyvärr kommer jag inte att kunna attackskriva lika mycket nu som förra veckan eftersom min dator har drabbats av hyperattacker och stänger av sig lite när den vill. Det får ni leva med.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

har singstar precis lanserats i värmland eller? :) det låter som att det är nåt helt nytt, både när du och ida beskriver festen i lördags. tänkte bara höra om det är så att väääärmlänningar e lite seeegare än vanligt fölk? jag gillar alltså er hursomhelst, bara för att understryka att det inte är kritik. hihi. lycka till med datorkrånglandet, jag vill ju ha nya blogginlägg varje dag helst. puss!

2007-10-29 @ 14:43:25
Postat av: apan:

Kajsa; näe, alltså antagligen inte, men jag är ju inte sådär gööörhaj på nya hippa tevespel och datorer och skit. det har säkert funnits i hundra år. haha

2007-10-29 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0