Tant-terror

Det står en tant och tittar på mig i fönstret. Jag ser egentligen inte om hon tittar på mig för jag vågar inte titta tillbaka, men det känns så. Det är tur att jag inte är naken iallafall.
Nu har jag nästan skrivit färdigt mitt CV, känns gött, det tog ju bara fyra dagar. Nu måste jag bara välja vilket foto jag ska skicka med mailet. Om jag kanske skulle ta ett där jag ser hysteriskt glad ut, eller ett där jag ser lite mer seriös och allvarlig ut?

Jo jag har ju ändrat lite på sidan här, jag valde bort suddens fina bild och ritade en på paint istället,  jag tycker den är fruktansvärt klämkäck. Det är en apa med en klubba! Socker+apa! haha!


Nej nu drar jag till pappa, lev i fred och dansa disco.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Iik o panik,vilken mi! ;)

photobucket. en filmsnutt när bror min har student. inge kul alltå :)

2007-10-18 @ 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0