tio koppar kaffe senare...

Jag har druckit extremt mycket kaffe idag. Och det är efter att jag ringde på ett jobb (som precis blev tillsatt, damnit), då var klockan sju. Jag är helt hysteriskt hyperrastlös, det är ganska jobbigt att vara hyperexalterad på 26 kvadrat, det finns helt enkelt inte tillräckligt med utrymme att försöka sig på akrobatiska konster. Dessutom har jag hunnit välta tre vattenglas och en kaffekopp. Får jag inte ett jobb snart lär jag väl börja testa bungy-jumping från höghuset.
Vad ska man göra för att driva ut koffein? Sömntabletter? fem alvedon? skjuta havsörnar från utsiktstornet? Har vi ens ett utsiktstorn? Och vem är den där ärtiga killen på Ica egentligen?
Jag har fortfarande en sjuk dröm om att köra kaffe i en sodastreamer. Det bara måste ske. Antagligen är det sjukt äckligt.

Jobbjobbjobbjobbjobb!

Kommentarer
Postat av: Sudd

Kolsyratkaffe, kanske en hit?

2007-10-09 @ 19:04:27
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0