"träningsverk i häcken"

Jag har skrivit dagbok sen jag var sju år. Det är helt sant. Sen har jag "bloggat" i sju år, långt innan "bloggfenomenet" kom till. Jag ser mig lite som en veteran. Jag funderade länge på om jag skulle våga publicera mitt första blogginlägg återigen, men det är så fjortishajpad att jag skämms lite. Men snäll som jag är bjuder jag på det;

"Tors 14 dec 2000 14:48
Hupp!!

Gissa vem som har tränat idag?? Nämligen jag typ första gången i livet... He, he he...Ja någon gång ska väl bli den första!! Varför kan jag inte vara gay eller nåt? Det är så krångligt med killar. De är bara jobiga, ställer till med prob´lem och är allmänt kassa.!! Fast det är ju ganska tur att man har de stackarna ändå, för annars blir det inga barn gjorda!!!
Kjam lina"


Och det här med "kjamet" är kanske det värsta eftersom jag var helt seriös. Sen att var en jävel på grammatik och stavning är väl heller ingen nyhet.
Som en säger; Dä ä inte lätt o va liten.


//Kjamiz Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0