all night lông

I helgen var det fest hela veckan (?), ingen spottade direkt i glaset och ölen flödade likt klarälven på en riktigt regnig dag.
I fredags var jag, hannill och emmy ute på en liten turnérunda. Det är tur att jag har såna snälla vänner som betalade mitt inträde när man är fattigare än kalle anka. det tackar vi för. Vi dansade halva kvällen med störiga killar som försökte sig på något halv tuppjuckande. haha. Sen blev Hannill och Emmy bjudna på shots, jag fick se på och klappa i händerna.

I lördags var vi först på gubbholmen där björn stod med två flak öl och ville bjuda, vi ville bli bjudna och drack glatt. Sen försvann ölen spårlöst, det är fortfarande ett mysterium. Sen sprang vi till nöjesfabriken för att hinna in innan tio, och det gjorde hälften av oss. fem miljoner ölglas senare var jag full som en fjortis och borde väl egentligen gått hem o lägga mig, men flöt istället omkring överallt. Erkännanden gjordes och det kändes skumt, minst sagt.
Kvällen avslutades med att jag bråkade med två gubbar på bussen, för att jag knödde mig före i kön, det var rätt åt mig, så ska man inte göra.
Ramlade bakåt på mattan hemma också. haha.

Men i det stora var det hemskt roligt, trots inga pengar.


Jag och sudden för jättelängesen.
jag o sudden.


Kommentarer
Postat av: Idaa

haha! Den bilden har jag aldrig sett, va gör vi? Är det när vi va på typ sveningvars o stod inne i din regnjacka? haha, du får fan photoshopa mig lite när du lägger ut sånna där bilder >.<

2007-09-10 @ 18:05:51
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0