ding dong - pling plong.

Det är sol ute. Det finns alltså inga ursäkter till att ligga inne idag, det känns nästan lite bittert, man måste ha pengar för att kunna göra saker, och just nu har jag inte ens dineros till att åka buss.
Asch, allt var mycket lättare när man var barn.

Igår ringde en telefonförsäljare, han ville hemskt mycket sälja nåt, det spelade ingen riktig roll vad han sålde;
- HEEEEEJ LINA!!
- ja...hej?
- Det är sebastian...från tre, hur är det?
- eh..va?
- ja hur mår du?
- jo det är väl...bra.
- Vad har du för mobil?
- ja...jag vet inte. en röd.
- är du nöjd med den?
- ja!
- okej... vad har du för bredband?
- com hem.
- är du nöjd med det?
- ja.
- vill du ha ett bättre bredband?
- nä.
- varför inte?
- för att datorn är så jävla seg så det spelar ingen roll vilket bredband jag har.
- har du inte råd o köpa en ny?
- nej.
- inte ens en laptop?
- neeej!jag har inte en spänn.
- okej, men tack för mig, herrå.

det är väl lika dyrt med en laptop? eller har jag missförstått allt som vanligt?

det luktar kattpiss i lägenheten, det är ännu konstigare, eftersom jag inte ens har en katt.




jag giller jack black, och nacho libre är phetbra!
13316-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0