"feeling människa"

Månen lyser som ett par nyopererade silikonbröst. (okej det var en dålig liknelse, jag vet inte om ett par nyopererade silikonbröst lyser)
Och här sitter jag och glor på idol och undrar vad i helvete det kommer att bli av mig. För varje gång jag kommer innanför den här dörren får jag sån ångest att jag vill lägga mig på mattan och räkna fransarna på mattan eller göra ett par häftiga flätor av dom.
Jag saknar ett jobb extremt mycket. Så mycket att jag tillochmed ska hora ut mig som gratisjobbare (det kallas praktik), men just nu skulle jag göra i princip vadsomhelst för ett jobb. Ett jobb eller gifta mig rikt. Tyvärr finns inte så många extremt rika karlar i min närhet så det får väl bli ett jobb, men vart i helvete finns dom?
Inte här i allafall.

Jag hatar Carolina Gynning, hon skriker i mina öron. Tyst kvinna!




//L-man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0