Hundvakt

Igår gjorde jag ett tappert försök till att vara hundvakt. Eftersom jag inte är känd som någon direkt "hundmänniska" kändes det inte som ett bra val. Dessutom var hunden minst två Linor lång (på bakbenen) och stor som en shetlandsponny, det var alltså en dobberman. Visste ni förresten att hundar kan öppna dörrar? Det gjorde inte jag förräns igår.
"Fy...eh..stygg..hund..eh..gå in med dig vovven, voff, fy?" Hunden tittade på mig som om jag var dum i huvudet, öppnade dörren och sprang ut, igen, igen och igen. Till slut började den gråta och jag gav upp och lämnade tillbaka den. Stackars hund.

I fredags fyllde chefen år och jag bestämde mig för att vara en snäll anställd så jag tjackade tulpaner! Hon blev jätteglad och ville bjuda mig på tårta, jag tackade vänligt men bestämt nej (örke jobba på lördag).
Sen satt jag, Emma och Jim och spelade lite kort och drack öl (jag snikade lite). Först spelade vi "hej knekt", Jim vann konstant och vi andra fick ont i huvudet. Sen spelade vi "finns i sjön" och jag vann fetstort.
Sen stormade Emmas brorsa in och var dretfull och testade tårgas i köket så vi fick utrymma köket i en kvart. Jävlar vad det sved gött.

fina korten.

Idag har jag glott på asmånga simpsonsavsnitt och såsar järnet. gôrgött.


den här är fin.

Kommentarer
Postat av: tk

Tårgas!! det lät nästan lite sjukt?!!?!!

2008-04-13 @ 21:53:22
Postat av: Emma

Haha det är ju inte för inte vi brukar säga I en annan del av Klockartorpet om Ice ;)

2008-04-14 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0