gött mos!

"Gött mos" har faktiskt fått en helt ny innebörd, då jag äter mos som en kamel med munherpes. Mos och pasta. Har även hällt i lite fett för den goda sakens skull, vi vill ju inte att jag ser ut som spöket Laban på lördag.
Har under tre veckors tid gått ner minst fem kilo skulle jag tippa på. Så "lite" som jag väger nu har jag nog inte vägt på två år. Nu är det bara sex-sju kilo kvar till idealvikten, sen är jag nöjd. Vill inte bli för smal heller, tycker jag ser bäst ut lite gött småfet.

Idag har vi rest tält till Anne-lies 50-årsgallej på lördag! Ser ut som en stor cirkus på gräsmattan nu. Funderar starkt på att hyra in en sån där enhjuling och cykla runt på, och så kan jag joddla och jonglera samtidigt som dresserade dvärgpudlar sjunger ryska nationalsången baklänges.
Kommer bli jävligt kul tror jag! Har redan spanat in en superfin klänning jag tänkt inkassera.

(Klippte en psykopat-tjej idag, hon var så sjukt konstig att jag har portat henne för all framtid)


//Peace and löv.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag räknar ju kallt med att du Prinsen & Delinda satt ihop ett cirkusnummer som ni kommer framföra ;) Så kommer jag å Jim sitta där i publiken med tårar i ögonen ;)

2008-08-21 @ 09:05:47
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0