Lina Listar: musik

Ända sedan jag var en liten sparv så har jag letat febrilt efter den perfekta playlisten. I sexan spelade jag in dom bästa banden till gympan och tvingade den stackars gympaläraren att spela det där bandet tills alla andra ungarna fick ont i skallen och ville gå hem.
Tänkte bjuda med mig lite frikostigt idag.

10 bästa partajlåtarna:
justice - get this party startet
beastie boys - unite
mason vs princess superstar - exeeder
the chemical brothers - do it again (featuring ali love)
simian mobile disco - hustler
justice - newjack
justice - TThhee PPaarrttyy
felix da housecat - silverscreen showerscene
electric six - gay bar
salt ´n pepa - push it


10 bästa "så får du ligga"-låtarna
NIN - closer (okej, den här är jag lite osäker på, jag hade nog bajsat ner mig om någon kille hade spelat den i närheten av mig)
electric six - when I get to the green building
Pacific - hot lips
groove armada - remeber
coldplay - lost
new order - love will tear us apart
weezer - pork & beans
hellogoodbye - baby it´s fact
simian - skin
smala sussie sountrack - newfound lover


10 bästa "gå/åka till jobbet" låtarna:
Beegees - stayin alive
Placebo - slave to the wage
pacific - disappear
foo fighters - learn to fly
promoe - these walls dont lie
electric six - randy´s hot tonight
placebo - space monkey
tears for fears - head over heels
M.I.A - paper planes
ladytron - tender talons

Det är vad jag har på playlisten nu alltså. Och som ni säkert märker finns det ju ett genomgående mönster, jag gillar i princip allt med blipp-blopp inblandat. Och på "så får du ligga" listan finns det ingen garanti för att du får ligga alltså, däremot skulle jag nog bli helt till mig i brallan om någon spelade diverse låtar för mig.

Förstår att det är skittråkigt att läsa om vad folk tipsar för musik, men vafan, ge mig en chans.
Imorgon kanske jag recenserar en film. Bögporr tror jag det var.

//Peace.

Kommentarer
Postat av: Räv

Pork and beans! <3 så bra video

2008-08-05 @ 11:23:13
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: hanna

du har bra musikk du=) har nagra lina-hits i miniPod, jojo!

2008-08-07 @ 04:31:39
Postat av: apan

Räv: ja, kollade in den! haha, massa youtube-profiler va?



hanna: haha, gött mos! du är en musikvetare!

2008-08-07 @ 08:58:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0