svårt/hårt

Sitter o surfar runt bland frisörjobb i karlstad. Gah. ja vettefan. Should I stay or should I go?
Börjar suga i magen rejält efter karlstad, ändå inte.
Har börjat få upp en riktigt bra kundkrets här i Västerås, folk frågar efter mig och tycker jag är skitbra, börjar få in vanan, och färgkunskaperna är på topp! Men mitt mål har samtidigt varit att stanna i Västerås i ett år, och det är skitjobbigt att flänga runt överallt.

Känner mig dock lite instängd i Västerås. Lönen suger, fast kommer väl förhoppningsvis bli bättre. Människorna här är skitfina och jättetrevliga. Trivs! Samtidigt är Karlstad mitt barn. Ähvafan, ja vet inte alls vad jag vill längre. Vart bor jag egentligen? Vem är jag? Vad vill jag? Är Dolly Parton brunett?
Who am I? I´m spiderman!

eller så sadlar jag om totalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0