Tuck you!

Idag fick jag en "lånesax", fruktansvärt. Tänk dig ungefär som att du ska måla en vägg, du har ingen pensel, däremot har du en ful sko, det är skitsvårt att måla en vägg med en sko! Så är det att klippa med någon annans sax, som att klippa med en sko. Skojävel.
Igår klippte jag en gubbe, han ville ha en hitler-frisyr. Det roliga med den saken var att gubben även hade en hitler-mustasch. Jag var ungefär millimetrar från att börja asgarva. Haha!

orkar inte skriva ner mitt matintag, det är ju skittråkigt, men jag kan svära på att jag nästan kände ett revben igår!

Kommentarer
Postat av: Räv

Jag vill också ha en hitler frisyr! :D

Synd att jag inte kan få någon charmig mustasch bara :/

2008-08-14 @ 00:42:17
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: apan

haha, du kan köpa en billig på buttericks för en tia. ;)

2008-08-14 @ 22:07:14
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0