Julblogg 1 dec

Det står någon utanför min dörr,
någon jag aldrig sett förr.
Det låter som knaster,
kanske är det min faster?
Eller en tomte liten,
tror han har nallat på spriten.
För nu låter det skithögt,
tänk om här är hemsökt?
Nej förlåt, nu är jag långsökt.

mamma bakar fullt sjå
 hemmbryggt öl i min vrå
Nisse liten o söt
 amfetamin i sin gröt?
 julkorv gjord av katt
med tillsatser av stulen hatt.
 tomten blir röd,
om han blir skjuten och död.


Ja! Ni hörde rätt! Julbloggen är såklart tillbaka i år igen, tredje året gillt! Det börjar bli en fin traditon..tradition..tradisjon..äsch, det är jävligt kul iallafall.
Har ni några önskemål ang. julbloggen iår? Något jag borde ändra på? Eller är den helt perfa? Förra årets julblogg hittar ni under kategorin "julblogg" till höger i spalten.

//Peace and löv



Kommentarer
Postat av: Kaka

Julbloggen! <3

2008-12-01 @ 22:43:16
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0